duminică, 25 ianuarie 2009

Februarie Negru

M-au aruncat in strada ( nu ma aruncati in strada - i-am rugat )
Mi-au pus in brate zapada (nu-mi dati mie zapada - i-am rugat)
ce sa fac eu cu memoria voastra pustie
ce sa fac eu cu aceasta strada pustie
pe cine sa astept
cu cine sa vorbesc?
M-au legat de o girafa in flacari
(nu vreau sa merg cu masina - i-am rugat)
M-au rostogolit cu scaietii
pina cind m-m facut frate cu scaietii ( nu ma lasati singur, i-am rugat
astia care nu exprima nimic)
M-au aruncat peste sinele agitate
de la caile ferate
(nu ma lasati sa tai drumuri, i-am rugat--care nu duc nicaieri)
Mi-au pus o luminare in mina ( Umbla sanatos, mi-au mai spus)
"acum esti liber"
Si-am coborit de bunavoie in strada de februarie
putin mai palid putin mai adus

Asa calatoresc eu in noaptea unui miez de iarna
asa calatoresc eu intre doua imbratisari nesperate
ca intre doua calde caldari

by Florin Iaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu